piątek, 10 stycznia 2014

Nieobecność

Temat '' Nieobecność'' niedługo będzie moją tradycją :C

Niestety ciągle zastanawiam się czy chce prowadzić bloga. Niektóre myśli są na + a niektóre na - , na szczęście tych - jest  o wiele mniej . Czyli wniosek z tego taki że zostanę przy prowadzeniu go oraz postaram się regularnie dodawać wpisy. Moją inspiracją jest blog mojej najlepszej przyjaciółki Karoliny , na który serdecznie zapraszam i polecam do zaglądania i obserwowania http://life-by-karolina.blogspot.com ;*
A wracając do tematu to jeszcze chciałabym przeprosić za moje lekceważenie :]

Nareszcie Piątek czas na odpoczynek :]
Ten tydzień minął strasznie szybko ale to chyba dobrze bo coraz bliżej do ferii HAPPY :)
Na razie nie mam żadnych określonych planów , wstępnie spędzę je z moją Karolinką i moim chłopakiem ;*
Ale jeszcze cały tydzień , a z dnia na dzień będą pewnie nowe plany :] 

Jutro jakaś sesja nareszcie z Karoliną , bo dawno nie było :] Już nie mogę się doczekać ;****. 

To do następnego postu Robaczki <3333



1 komentarz: