sobota, 11 stycznia 2014

11.01.2014

Hej kochani <3

Dzisiaj Sobota , nic ciekawego nie robiłam tylko spędziłam dzień w Gdańsku. Oddałam spodnie które mama kupiła mi w zara ale mi sie zbytnio nie podobały przetarcia na nich i dlatego postanowiłam je oddać. Teraz siedzę sobie z kubkiem herbaty i pisze post, nie chce wypaść z transu bo znowu zapomnę albo nie będzie mi sie chciało , znając moją nieuleczalną chorobę czyli lenistwo :] Jak na razie daje radę.

Paznokcie migdałki

Zmieniając temat chciałabym poruszyć nowy , mianowicie o paznokciach migdałkach a tak w szczególności to tipsach. Moje naturalne paznokcie chociaż są zapuszczone to niestety są bardzo słabe , mimo że używam pełno odżywek i tabletek na paznokcie to i tak nic nie daje. Dlatego też postanowiłam zrobić sobie tipsy w naturalnym rozmiarze a nie jakieś szpony :]
Mam nadzieję że aż tak to nie poniszczy moich zniszczonych już paznokci , wstępnie zrobi mi je mama mojej koleżanki której pasją są właśnie paznokcie itp. A wy co myślicie o tipsach ? 












Idę poleniuchować przed TV . Do następnego postu kochani ;*** <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz