środa, 15 stycznia 2014

Get Ready With Me ;*

Get Ready with Me ;*

Witajcie kochani ;*


Jak już widzicie po tytule, post ten jest o całym moim dzisiejszym dniu 14.01.2014 r.
A więc wstałam tak około 7:30 z myślą że tak jak w każdy Wtorek pójdę do szkoły , ale tak źle sie czułam że stwierdziłam że zostanę dzisiaj w łóżku. Lecz znając moje szczęście gdy obudziłam się znowu o 9:08 dokładnie , wszystko było w jak najlepszym porządku :D Tak sie ucieszyłam że wpadłam na pomysł z tym postem i porobiłam kilka fotek :]

Heheh , ja tu bez makijażu :] Już po wzięciu kąpieli ;*



Moje włosy umyłam szamponem John Frieda , Jest wspaniały dla włosów zniszczonych i farbowanych , pachnie on przecudnie i kosztuje ok 25 zł. Naprawdę Polecam :]

Następnie na wilgotne włosy nałożyłam olejek ;** mmmm.. mój ulubiony Mythic Oil. Pięknie pachnący olejek nawilżający, idealnie pasuje do włosów suchych , poniszczonych. Jest on dość drogi bo kosztuje aż 70 zł. Moja mama kupuje go w salonie fryzjerskim Glamour w Pruszczu.





Gdy olejek wchłonął się w moje włosy , spryskałam je keratyną do włosów w celu by nie paliły się podczas suszenia oraz prostowania :]


Keratyna do włosów z firmy Byphasse idealnie chroni każde włosy czy zniszczone czy też nie. Oczywiście nie możemy nałożyć jej za dużo ponieważ uzyskamy efekt ociężałych i tłustych włosów. :]

Już po zrobionym makijażu i fryzurze spędziłam dzień pomagając mamie w różnych sprawach domowych, sprzątanie, gotowanie , itp. itd. :]

O 14:30 wyszłam wraz z Karoliną i Julką do kosmetyczki. Tam zrobiłam sobie regulację oraz hennę brwi, a Karolina poszła do fryzjera na delikatne ścięcie

Mniej więcej tak o 17 wyszłam z moim chłopakiem na dwór  <33333





Kochaam kochaam mocno <33333

Po tym wszystkim wróciłam do domku i uczyłam sie troszke :]
Natępnie się wykąpałam , zrobiłam łóżko a do niego kolacje i tak spędziłam czas aż do pójścia spać ;*

Między czasie zrobiłam pare fociałek ;*








Z góry przepraszam że wstawiam to teraz ale byłam bardzo zmęczonaa <3



2 komentarze: